pandorasvarld.blogg.se

Jag, mitt liv och mina drömmar......

Tillbaka i RamatuelleđŸ€—

 
 
Snart har jag varit hÀr i 10 underbara dagar. Huset, stranden och stan Àr sig likt. Lika vackert som jag minns. Att köra genom bergen de sista 6 milen Àr fantastiskt. Det gör att det inte kÀnns sÄ lÄngt som det Àr, ca 14 mil.
Tog en tur till St Tropez igÄr och vandrade runt, tittade i nÄgra butiker, fotograferade mycket och gick sÄklart den obligatoriska promenaden i hamnen och ut pÄ piren. Port de St Tropez Àr verkligen hÀrligt.
 
Fick besök av sonen och barnbarnet och det var sÄ mysigt att vara tillsammans i nÄgra dagar hÀr pÄ campen och stranden. Har drömt om det lÀnge, att barnen skall hÀlsa pÄ igen.
Min goaste 2-Äring Àr sÄ otroligt rolig att umgÄs med. Hon har verkligen mÄnga tankar och förklaringar till saker och ting. Det blev ocksÄ tillfÀllen för att dela tankar och resonemang kring allt möjligt med sonen Och det Àr sÄ roligt och intressant varje gÄng
PĂ„ insta hashtaggar jag gĂ€rna " familjenframförallt". För mig blir det ett slags statement om vilka o vad som Ă€r superviktigt för mig. Även Goa vĂ€nner Ă€r, sĂ„klart, superviktiga och det pĂ„ ett annat sĂ€tt. 
 
Slutar min text hÀr med nÄgra bilder frÄn Frankrike med dess vackra inre och yttre miljö.
Hejhej frĂ„n ett 🌞igt Pampelonne plage.
đŸŒžđŸŒŽđŸŒŠđŸŒŸ
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: