pandorasvarld.blogg.se

Jag, mitt liv och mina drömmar......

Manchester

aldrig trodde jag att Manchester skulle vara så pittoreskt o fint. Ack vad jag trodde fel. Robban o jag hade 4 fina dagar då vi blev guidade i stan av Lina och James.
Universitetsområdet var sjukt stort med ca 70 000 studenter. Så nu har jag lärt mig lite nytt igen. Sista dagen gick vi till ett fantastiskt museum som innehöll både giftgrodor, en mumie, uppstoppade vilda djur, skelettet och mycket mer. 
Självklart åt vi middag på flera mysiga restauranger. I ett typisk brittiskt tudorhus åt vi fish and chips, smaskens Och jättemysigt. Måste bara visa entrén till hotellet också, eller snarare det första vi såg i hotellets entré.
 Pampigt va. 
 Att glida uppför denna trappa. var speciellt.
tack o hej för denna gång. Få se vad som kommer ur pandoralådan nästa gång😉.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: