pandorasvarld.blogg.se

Jag, mitt liv och mina drömmar......

Vågor o vatten...

 
Är i St Tropez o närmare bestämt Plage d'Pampelonne. På semester, 32grader varmt o helt fantastiskt. På mitt nuvarande jobb ARB min unga grupp m vatten i alla dess former. Barnen är knappt 2-4 år. Deras tankar o därefter undersökningar kring vatten o faktiskt skruvlock är sanslösa. Därför filmar jag vatten att visa i ngn form när jag kommer tillbaka. Kanske har de en åsikt/kommentar kring filmen.

Har skrivit om att förmedla mitt jag/drömmar.....att ARB oberoende av lokal m ngt jag älskar är drömmen. Jag vill ha möjligheten att stanna här så länge jag har råd, tid, kattvakt och ändå kontakt på alla sätt m familj o vänner. Det är en STOR dröm. På insta finns min Elsa Wraps fr USA. Kanske kan hon bli en kontakt på min "resa".

I vår-17 blir jag, hoppas jag, FARMOR, det är så overkligt, JAG FARMOR. Jag älskade min farmor och farfar. Tänker på dem nästan, numera varje dag. Förr var det flera gånger om dagen. Min dotter föddes 29/12-93 o farmor dog 1/2 /1-94. ...En föds en dör bara sådär, slag i slag. Detta är livet o enbart ngt att acceptera.
Men sorgen var tung, så tung att det tog mig ngt år att ens mentalt förstå att MIN FARMOR var död. Min dotter döptes till Lina (efter farmors mor som var den bästa svärmor min farfar kunde tänka sig). Vem faan älskar sin svärmor??? Jo Knut Mickelsson gjorde det. Sedan heter hon Maria (efter farmor) och Ita'r efter sin fars mormor.
Idag har Lina Ita'r tatuerat bakom örat, ett riktigt coolt namn.
Lina är den som alltid är där när jag vill resa m min man, hon passar hemmet m katter, har såklart tillställningar m vänner, Idamaria, Hanna o foton fr Indien etc. Hon håller kanske på att göra sig till den oumbärliga ( mot sin vilja?) till den vi räknar m ställer upp ( tar för given) i alla väder????
Detta tillstånd måste ändras, så hur gör vi detta? Förslag?🙂
Med vänlig hälsning, Carina Hujber eller 🙂Pandora o hennes uppmärksamhetstörstande man😅https://instagram.com/p/-PudZvudMojeODFO0-jEOoTwePa268DxF83TM0/https://instagram.com/p/-PudZvudMojeODFO0-jEOoTwePa268DxF83TM0/
Taggar: Livet;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: